Technologia NFC (Near Field Communication) zdobywa coraz większą popularność w marketingu. Nie dzieje się to bez powodu, gdyż rozwiązanie to stanowi jedną z najciekawszych i najnowocześniejszych metod interakcji z klientami. Firmy wykorzystują NFC, nie tylko po to, aby zwiększyć ich zaangażowanie, ale także uprościć dostęp do unikalnych treści i ofert, również tych spersonalizowanych pod odbiorę. Dowiedz się, jak Twoja firma może zyskać na zastosowaniu tej technologii!
Skąd pozyskać etykiety NFC?
Etykiety NFC w formie naklejek wyposażonych w tę technologię należy prawidłowo wykonać. Liczy się przede wszystkim jakość zastosowanych materiałów oraz zaawansowanie techniczne parku maszyn i urządzeń wykorzystywanych przez daną markę. Jednym z najlepszych wyborów jest drukarnia Novacode, w której zlecisz wykonanie dokładnie takiej naklejki NFC, jakiej oczekujesz.
Etykiety NFC – co to?
Etykiety NFC mają tę przewagę nad innymi rozwiązaniami, że zapewniają możliwość wejścia w interakcję z kreacją reklamową; billboardem, plakatem czy innymi formami zwiększania rozpoznawalności marki. Klient zainteresowany zakupem towaru bądź usługi może bowiem zbliżyć swój smartfon do danego miejsca i osiągnąć zdecydowanie więcej, niż było to możliwe jeszcze do niedawna.
Jak wykorzystać etykiety NFC w marketingu?
Po zbliżeniu telefonu do etykiety NFC konsument może natychmiast zobaczyć szczegóły na temat reklamowanego produktu, obejrzeć filmik prezentujący jego zalety lub uzyskać dostęp do wybranej aplikacji. Klient może samodzielne zdobyć wiele różnych informacji przy minimalnym wysiłku potrzebnym do ich pozyskania. Dzięki temu etykiety NFC mają ogromny potencjał w zwiększaniu zaangażowania i budowaniu relacji z marką na poziomie emocjonalnym. Marketerzy umieszczają etykiety NFC na plakatach, szyldach, a nawet bezpośrednio w magazynach reklamowych – w praktyce, wszędzie.
Takie interaktywne reklamy pozwalają na dynamiczne połączenie treści drukowanych z cyfrowymi, co jest nie tylko wygodne, ale także efektowne. Dodatkowo firmy mogą przyciągać uwagę konsumentów, oferując im kupony lub rabaty w zamian za skorzystanie z interaktywnej reklamy.
Angażuj klientów na nowych poziomach – znacznie bardziej niż wcześniej!
NFC pozwala na łatwy dostęp do szerokiego wachlarza treści marketingowych, który może być różnorodny i dostosowany do potrzeb klienta w zależności od lokalizacji. Warto go wdrożyć do swojej firmy i rozbudować swoje działania marketingowe o nowoczesny charakter.