Ogolne

Luksusowe długopisy i wyroby skórzane Montblanc, czyli szczyt jakości 

Ilu kroków wymaga zdobycie szczytu jakości? W przypadku Montblanc jest ich około 100. Każdy z nich to pojedynczy etap tworzenia narzędzi piśmienniczych najwyższej klasy. Wszystko dzięki staranności i precyzji oraz ponadstuletniemu doświadczeniu mistrzów rzemiosła. Cenisz wysoką jakość? Poznaj współczesne oblicze marki, oglądając nowe propozycje od Montblanc w Noble Place — online lub stacjonarnie. 

Czy Montblanc obiecuje złote góry? 

Jest rok 1906. Hamburski bankier Alfred Nehemias i berliński inżynier August Eberstein produkują pierwsze modele prostych piór wiecznych. To początek firmy Montblanc, która zdobywa coraz większą popularność. Deklaruje się jako producent złotych piór wiecznych najwyższej klasy i z tej obietnicy się wywiązuje, dzięki czemu staje się jedną z najlepiej rozpoznawalnych firm na świecie. 

Nazwa marki pochodzi rzecz jasna od najwyższego szczytu Alp, zwanego również Dachem Europy. Towarzyszy jej on właściwie od początku istnienia, a liczba 4810,  czyli bezpośrednie nawiązanie do wysokości masywu, pojawia się na wielu produktach. Pierwszy katalog Montblanc z 1909 roku zawierał trzy różne rodzaje piór z dwoma mechanizmami napełniania. Dzisiejsza oferta jest znacznie szersza. Kontynuując produkcję rzeczy najwyższej jakości, marka rozszerzyła swój asortyment o artykuły skórzane oraz zegarki czy smartwatche.  

Jednym z produktów godnym uwagi jest granatowa torebka biznesowa Montblanc Meisterstück, której wygląd wywodzi się z elegancji instrumentów piśmiennych oraz nawiązuje do kultury odręcznego pisania. Geometryczne uchwyty to odwołanie do kultowego projektu kałamarza. Bok torby to zaś nic innego jak imitacja fałd papierowej koperty. Ilustruje to, w jak przemyślany sposób różnorodne produkty marki pozostają ze sobą w nieustannym dialogu. Łączą nowoczesny funkcjonalizm z ukłonem w stronę tradycji i historii. 

Jak marka zmienia swoje oblicze? Z całą pewnością nie stoi w miejscu. Wciąż poszukuje nowych inspiracji. Wykorzystuje w pełni potencjał ludzkich historii, jak i popkultury. Tak narodziło się limitowane pióro Sir Arthur Conan Doyle z serii Writers Edition, którego skuwka i lufa ozdobione są wzorem w kratę nawiązującym do płaszcza Sherlocka Holmesa. Niebiesko-szara barwa oddaje natomiast klimat mżystego Londynu. Dla wielbicieli „Gwiezdnych Wojen” powstała zaś seria StarWalker, która pełna jest ciemnych barw i metalowych okuć. 

Przeczytaj również:  Krzesła obrotowe dla zapracowanych

Montblanc Polska — poczuj jakość na własnej skórze   

Zakupy stacjonarne to możliwość bezpośredniego dotknięcia wybranych produktów i poczucia ich jakości na własnej skórze. W przypadku długopisu ważne jest nie tylko, w jaki sposób pisze, ale również jak leży on w Twojej dłoni. Natomiast torebka oprócz odpowiedniego koloru powinna być wykonana z solidnego materiału i mieć zaprojektowane na miarę Twoich potrzeb wnętrze. W salonach stacjonarnych masz przyjrzeć się detalom. To szansa na znalezienie przedmiotu, który w pełni współgra z Tobą. 

Noble Place to jedyny oficjalny dystrybutor Montblanc w Polsce, dzięki czemu długopisy czy torebki tej firmy możesz obejrzeć nie tylko w słynnej mediolańskiej Galerii Wiktora Emanuela II. Mieszkańcy pozostałych części kraju, po za Warszawą, mogą odwiedzić stronę WWW, także klientów z Krakowa, lub Gdańska, zapraszamy do wizyty w oficjalnym sklepie dystrybutora Montblanc na Polskę, czyli NoblePlace.pl. Pierwszy salon Montblanc Warszawa mieści się pod adresem ul. Wołoska 12, a drugi przy Nowym Świecie 6/12. Czeka tam na Ciebie profesjonalne doradztwo produktowe i obsługa na najwyższym poziomie. 

External content

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *